Nagyon veditek a gepeket...
Most csinaltam egy tantermet Wincseszter nelkuli gepekbol.
Se CD se Floppy se Wincsi...
Minden a szerverrol megy... Igaz az egy 4GRAM os es Quad-os erogep...
A terem gepei: 256 RAM es 0,5GHz teljesitmenyu masinak 10-Mbps-es halokartyaval.
Nincs mit vedeni a helyi wincsesztereken...
(Bar a sors fintora  hogy pont a helyi winchesterek vedelmeben
talaltam ki az egeszet
- de errol majd maskor)