Szia!

Szó sincs diákcsínyről, mert szerintem ezt nem ember csinálja! Miért
állítaná át az összes géptermi gépet egy gyerek amikor mindig ugyan annál  a
gépnél ül???? Jelszavak nem változnak csak a gép neve és gyanús, h. mindnek
ugyan az a neve van csak besorszámozva a végén!!!

Én itt valami szerver gubancra gondolok!

Üdv:
NZS