Vagy a kolléga IP címéről csak a http meg https -t (esetleg POP3 -mat, FTP-t) engedélyezed, az ismert torrent oldalak elérését pedig mindenkinek tiltod.

Ha szól a kolléga, hogy nem megy a NET akkor megkérdzed, hogy azon belül mégis mi nem megy? Mivel böngészni, levelezni, ftp-vel letölteni tud. Ezen kívül mi az ami nem megy? A torrent? Jaaa! Gyere kérdezzük meg az igazgatót, hogy engedélyezzem-e :)

Ha hozzáférsz az adott géphez akkor még a torrent kliensek futtatását is letilthatod. Itt van hozzá egy jó kis leírás:
http://www.hogyan.org/adott-program-futtatasanak-megakadalyozasa-kozpontilag

Udv!