Szerintem a tiltsunk neki mindent -tel átesünk a ló túloldalára, ráadásul a végén mindenki szemében mi leszünk a feketese**űek. Mert az lehet (sőt 99%-ig biztos vagyok benne), hogy egyébként a munkája elvégzéséhez használnia kell időnként a Net -et (kir.hu, ketszintu.hu, om.hu, nive.hu, stb. + e-mail). Namármost ha minden előzetes egyeztetés nélkül letiltod akkor joggal mószerol be, hogy szándékosan akadályoztad a munkája elvégzésében és a végén még te kapsz fegyelmit.

Ha a gyerek csúnya szót mond akkor vágjuk ki nyelvét, hogy beszélni se tudjon? :)

Pinter Tamas írta:
Udv!

> Vagy a kolléga IP címéről csak a http meg https -t (esetleg POP3 -mat,
> FTP-t) engedélyezed, az ismert torrent oldalak elérését pedig
> mindenkinek tiltod.
>
> Ha szól a kolléga, hogy nem megy a NET akkor megkérdzed, hogy azon belül
> mégis mi nem megy? Mivel böngészni, levelezni, ftp-vel letölteni tud.
> Ezen kívül mi az ami nem megy? A torrent? Jaaa! Gyere kérdezzük meg az
> igazgatót, hogy engedélyezzem-e :)
Miért? Kitiltani a fenébe, veszélyezteti a munkát? Igen. Törvénytelen? Igen. Figyelmeztetve lett? Igen.
Akkor meg?
Reklamál? És? Arra használta amire való? Nem.
Az informatikai feladatok ellátásának biztosítása a feladata a rendszergazdának. Ezt leginkább azzal tudja elérni, h megvonja a szabályokat szegőtöl a netet.
Ha eddig nem felelt meg neki ami volt, akkor oldja meg otthon.