2009/12/1 Nagy József <nag...@t-online.hu>

> De ugye ne gondolod komolyan azt, hogy ugyanarra a teljesítményre a
> Linux kevesebb powerrel képes.

Melyik linux osszeallitas??

Pld:
1. Grafikus windows server rendszer (akar csak egy regebbi pld w2000)
2. Linux, de egy server kiadas mondjuk grafikus felulet nelkul (akar
naprakeszen)

Vilagos, ha desktop-linux ban gondolkodtok mint linux szerver rendszerben
(akar linux szerver-re tenni kulon Gnome desktop-t - akar linux desktop-ra
tenni Apache-t)
akkor a grafikus felulet miatt nem lesz olyan lenyeges az eroforras
kulonbseg a win szerverhez kepest...  De ugye a linuxnal nem kotelezo a
grafikus rendszer installalasa, hisz egy SFTP es WWW szolgaltatas boven
elegendo egy akar monitor nelkuli csak szerver feladatokra beallitott
szamitogepre... Es akkor nagyon-nagyon lecsupaszitott minden - de mukodik!

Önkritika: Mondom ezt en - aki sajat izlesem alapjan Desktop-Szerver parti
vagyok Linuxon is. :(