2009/12/1 Nagy József <nag...@t-online.hu>

> Én tehát azt tartom, hogy inkább korrekt infót adni és ha ezek után még
> mindig kíváncsi az illető, akkor Linux-os lesz.

Mint ahogy en is irtam - ez Igy korrekt volt!
- Ha csusztatast erzel abban amit irtam akkor sajnalom.
Gondolom lesznek akik engem igazolnak.

Csak annyit akartam jelezni, hogy az eroforras igenyt elsosorban nem a Linux
rendszer mint server igenyli, hanem a linux rendszer mint desktop  - es a
linux eseteben nincs a ketto egymasra kenyszeritve mint pl. a windows
serverek eseteben...

(Jajj most fognak a windowsosok megkovezni - de ne tegyek mert jo magam is
desktop-server parti vagyok... Azaz jelenleg egy szerverol irom a levelemet
- jujj meg kell gyonni - mert egy igazi linux szerveruzemelteto most forogna
a sirjaban... :) Szoval semmi nem tokeletes es mindent osszekutyulok, de ez
igy korrekt. Linux alatt sokfele valasztasi lehetoseg van mind a
teljesitmeny mind mas szempontbol. En ezt valasztottam - de azert mert valki
kezdo linuxos meg nem kell hozzam hasonloan valasztania. Azaz csinalhat
desktop nelkuli szervert is, es az eroforrastakarekosabb mint a windows
szerver. Ha ez a celja, vagy ilyenek a lehetosegei...