A processzor, RAM, alaplap, merevlemez, VGA, hangkártya, brand vagy noname PC, stb., stb., stb. mellett lehet felhozni érveket pro- és kontra. De csak azért mert X az egyiket javasolja nem muszáj Y-nak amellett döntenie! Z majd mást javasol és ha az Y-nak szimpatikusabb akkor azt veszi figyelembe (vagy még azt sem). Ezért még nem kell megkövezni X-et és kár rágódni azon is, hogy ő miért azt javasolta azt amit és miért nem azt amit Y!

Kedves Listatagok!

A témában az érdemi válaszom leírtam. Teljesen felesleges kiragadni mondatokat és azokat külön-külön értelmezni és/vagy az abban leírtakon csámcsogni.

Mellesleg sok esetben úgy érzem, hogy nem az a lényeg, hogy valaki javaslatot tegyen vagy választ adjon a kérdezőnek hanem az, hogy a másikén fogást találjon! Ha nem így van akkor írjon mindenki adott esetben egy általa jónak vélt konfigot vagy írja meg, hogy amit a kérdező, témaindító említett jó vagy nem. Ha nem akkor mit javasol helyette.

Ergo ha kérhetek ilyet akkor elsősorban ne nekem, vagy az én ötleteimre reagáljatok (ha nem tudja valaki megállni akkor tegye azt privátban), hanem a témaindító kérdésre!

Köszönöm szépen!