From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Hambuch Gabor
Sent: Friday, December 11, 2009 12:19 PM
To: Techinfo
Subject: Re: windows7 aktiválása

Hoffman Péter írta:
> Én valami olyasmire gondoltam, hogy a saját sulinetes ipmet adom meg
> KMS szervernek, és a kérést routeolom, persze ezért lehet hogy ez
> aggályos, esetleg nem megvalósítható
VPN-el kivitelezhető. De szerintem nem éri meg annyit foglalkozni vele, mert
nem arányos egy néhány havonta esedékes behozással.

> Vagy igényelek neki egy Win7 licencet és felrakom de akkor az a suli
> gépe, akkor jogilag aggályos vagy sem:) (tényleg a cipelést akarom
> elkerülni, vidék buszozás, stb)
Néhány havonta egyszer még vidékről busszal is beleférhet, főleg hogy
laptopról van szó, és nem asztali gépről. Tudom, mert én minden nap vidékről
buszozok, laptoppal... :)