> Én egy Óvodában telepítettem, ott a részükre csakúgy mint az egyéni
> használók részére volt kulcs!

Olyan kulcsot adtak, amivel telepíthetsz és aktiválhatsz bármennyi gépet
(hasonlóan az XP-s kulcshoz, csak az ugyebár nem aktivál), vagy meg kellett
mondanod hány géped van és annyira kaptál kulcsot? Ez esetben mi van ha
bővítesz? Nálunk pl. a zeneiskolának sincs sulinet vonala, pedig jogosult
lenne rá, de elfogyott a keret. Gyakorlatilag maguktól nem adtak, és későn
tudtuk meg, hogy jogosultak lennének. Most várólistán vannak, ha még valaki
ezt nyilván tartja egyáltalán. Eddig Vistára nem volt igény, de lehet a
Win7re lesz, ha nem is azonnal de a közeljövőben.

Zsolt