Udv!

>A tárgybelinél nemrég silverlight-ra váltottak. Több gépen is próbáltam,
>nagyon gyakran előfordul, hogy "megeszi"  a processzort a
>böngésző, feltételezem a SilverLight miatt. Nem tudtok erre valami ellenszert
>XP-hez? Nincs valami trükk, hogy ilyen esetben legalább a
>feladatkezelő elinduljon, hogy a problémás taszkot ki lehessen lőni?

>Még vmi: nincs valami trükk a stream letöltésére? (Kizárlóag saját célra
>visszanézni, a flashnél olyan jó volt, nem kellett vacakolni a dvd
>programozásával, csak katt és megvolt a film...)

Nem feltetlen a Silverlight eszi meg a procit. Probald meg kitenni full
screenre, ha nincs mellette a sok flash, akkor elvileg "normal szinten" megy a
proci...

Letoltesre is van par prog amivel megy, este megkukkantom...

Üdv: Pintér Tamás

Web: http://pintertamas-tudastar.spaces.live.com/
E-mail/MSN-WLM: pintertamas-tudastar[KUKAC]hotmail[PONT]com
Skype: pintertamas-tudastar