Sziasztok!

Nem feltetlen a Silverlight eszi meg a procit. Probald meg kitenni full screenre, ha nincs mellette a sok flash, akkor elvileg "normal >szinten" megy a proci...

Félreérthető voltam, bocs. Van, amikor simán megy, de sajnos többször is előfordult, hogy elindult a video, belepörgettem, a gép pedig leült. Csak a reset segített rajta. Volt hogy ott hagytam 1,5 órára. Ugyanúgy semmit nem lehetett vele kezdeni. :( Nincs valami watchdog az XP-ben, hogy az ilyen eseteket kezelje? Így inkább van adatvesztés, mintha 1 taszkot becsukna a user...

Üdv:
       TT