Ma délután én is úgy jártam a sulinetes internettel, hogy teljesen
megszünt.Miután már minden lehetséges megoldást végigpróbáltam, felhívtam őket
telefonon.Azt a választ kaptam, hgy náluk látszólag minden rendben van,
kapcsoljam le a szekrényt, majd próbáljam újra.Jeleztem, hogy ezen már túl
vagyok, de semmi eredmény. Erre azt a választ kaptam, hogy próbáljam meg még
egyszer, s ha akkor sem változik a helyzet jelezzem, és kijönnek megnézni.
Belementem, de persze semmihez nem nyúltam, s láss csodát 5perc múlva megjavult
minden. Egy kicsit nagyon gyanús!!! Vagy nem? Üdv.: BF

href="http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,378485,467382/click.prm";>
Influenzaveszély? Erősítse szervezetét Béres Cseppel! Most akciós áron kapható
a patikákban.
</a>