Administrator HMG írta:

> En a mult evben tulestem a tuzkeresztsegen. UBUNTU :D
> - Ma mar csak azokon a gepeken van Windows, amiken matrica is van -
> illetve amelyikek anno szoftver-amnesztiat kaptak 2004-ben. Ha mar
> kifizette a kormany akkor eljunk vele.
> Ami uj beszerzes az mind LINUX es rendesen volt azota uj beszerzes,hisz
> megsporoltuk a szoftver arat...
> Erre van a jovo!

Úgy legyen!

Nem szeretném saját kollégáimat bántani, de csak rajtuk áll, hogy
hajlandóak-e valami újat megtanulni, és azt tanítani.
Évek óta többen megnézzük, hogyan lehet OOO-val megoldani a
verseny/érettségi feladatokat. Kisebb macerák az adatbázis kezelésénél
vannak, mert MS Acces-t tanítunk, arra készülnek a feladatok.
(Azért emlékezzünk meg a palóclevesről is, amit Word-ben volt
macerásabb megcsinálni.)

Mindig azt mondom, ha ilyen hitvitába keveredek, hogy aki megtanult
piros biciklin tekerni, az a zöldön is fog tudni, csak egy próbakör
kell, mert más a fék, váltó van rajta, stb.

Én a folyosóra tettem ki 4 gépet, Ubuntuval, "autoguest" módban, volt
gyerek, aki egy évig azt hitte Vistán dolgozik, mert egy kicsit más
mint otthon. :D