Ami nekem nem tiszta, de szoftver:  :-(

2010/3/2 Torma Sándor <to...@bolyai-ozd.sulinet.hu>

> Évek óta többen megnézzük, hogyan lehet OOO-val megoldani a
> verseny/érettségi feladatokat. Kisebb macerák az adatbázis kezelésénél
> vannak, mert MS Acces-t tanítunk, arra készülnek a feladatok.

Na rogton bele is futottam egybe.
Ugyanazon OOo verzio Linuxon (ubuntu) ( http://www-magyarubi.hu )
es Windows XP alatt is telepitve lett. A windowsos valtozat hajlando
szerkesztesre is kezelni egy CSV vagy TXT adattablat, mig az ubuntu
hivatalos taroloibol telepitett csak megjeleniti, de nem engedi kezelni,
modositani. Milyen megoldast javasoltok?
Mit kell beallitani, atallitani, hogy menjen?
Vagy kinek megy mas valamilyen linuxos OOo valtozattal.
Lehet-e fajl jogosultsagi problema? (Ezzel kapcsolatban megnyitas elott
probaltam mindenkinek modositasi stb... jogokat adni hozza, de a problemat
nem oldotta meg)
TIPP???

Azert ha mar OOo -t tanitunk nem akarok csak emiatt Windowst tenni mogeje
;-)
(Arra ugy se lenne jogom)