Ãœdv!

Veres,2010. május 21., 13:56:10, írta:

> Tisztában vagyok vele, hogy most még nem kell árajánlat, de sajnos
> közbeszerzés kötelesek vagyunk, így két lehetőség van:
>   - Lehívhatunk eszközöket a http://www.kozbeszerzes.gov.hu/portal/
> oldalon szereplő tételek közül. Valljuk be ez eléggé lekorlátozza a
> lehetőségeinket, ha pl. egy Gbites 32 portos menedzselhető Switch-et
> szeretnék vásárolni.
>   - A másik lehetőség, hogy közbeszerzést írunk ki, de akkor is előtte
> tájékozódnom kell, hogy a beszerzendő eszközök milyen áron szerezhetőek be.

> Tehát, hogy pontosítsak: amikor azt írtam, hogy árajánlat, akkor ez
> [...]

Mi is közbeszerzünk, de:
1. 0 és x összeg között 3 árajánlat és azt vesszük meg amelyik jobb.
2. x és y összeg között szakmai tanács, 3 árajánlat és azt
ajánljuk amelyik jobb, szakmai tanács rábólint.
3. y és központi közbeszerzési összeg között közbeszerzési bizottság,
pályázat kiírása.

Mindig van egy kivánságlistám. Az összeg ismeretében megbeszélés az
igazgatómmal és a gazdasági vezetőmmel, eszközök kiválasztása. Néhány
órás internetes kutakodás után vannak átlagáraim. Nem olyan bonyolúlt
ez.
A jelenlegi összeg ismeretében a 1. variáció lesz.
A 2009-es normatívában szereztünk be egyedileg eszközt, holott volt a
közbeszerzési listán. Igaz, így harmadáron megkaptuk :-).

--
Ãœdv:
Várkonyi István