Kedves Zsolt!

Ez az utolsó, amire válaszolok, mert már árnyékban van az ablak, lehet
ablakot mosni...

> ??? Lényegében pont annyi, amennyi a háttértárról, különösen helyi hálózaton.
> Otthonról picit több.
> Könyvtár??? Nem értem, hogy ez micsoda.

pl. szövszerk. esetén egyszerre kijelölöm a fél csoport munkáját (akik
azonos feladatot oldottak meg) és mindet megnyitom. Közben előkeresem
a javítási útmutatót... Ezután már csak javítok, értékelek, zárok.
könyvtár pl.: weblapkészítés, programozás. Itt kilistázom a megfelelő
kiterjesztést és azokat nyitom meg. Html-nél nekem minden ftp-s
megoldás gond, mert kattintással csak a fájlt tölti le és nem jeleníti
meg a képeket, nem működik a relatív hivatkozás. http-s megoldáshoz
viszont egyenként be kell állítanom az aktuális könyvtárban a
böngészőben a könyvtár listázását + csak külön igényre kap egy csoport
tárhelyet + a diákoknak csak helyi hálózaton van azonosítójuk.

> Hm. Az alaprendszer telepítése operációs rendszerrel együtt szerintem 1 óra
> körül lehet. Plusz fél az általános beállítások kérdése.
> Nem igazán tudom, hogy ezen kívül mit kell konfigurálni e célból.

És mennyi idő, amíg minden csoportot megadsz (mármint, hogy ki jár
abba a csoportba)? Nálunk legalább 4-féle alapon bontják az
informatikát (legjobban a fizika fakultációs bontást "szeretem"). Most
fogják bevezetni az elektronikus naplót. A teszt időszak legrémisztőbb
tapasztalata a csoportbeosztások elektronikus elkészítése. Van egy
e-napló egy helyi hálózat és az ofő listája - mind más rendszer, papír
alapon leadva. Emellé még egyszer felvenni az iskolanévsort valamilyen
adatokkal, csoportbasorolásokkal szerintem elég sok idő. Még akkor sem
fér bele az 1 órába, ha a tanár magának minden csoportra meg tudja
csinálni.

SzTZs