>A 2,5 mm2-es bejövő vezeték akár megfelelő is, de a kismegszakító utáni
>vezetékezéssel mi a helyzet? Neked kell csinálni/tatni, vagy már készen
>van?
Még nem létezik. Vannak 6 dugaljas, 2,5 mm2 keresztmetszetű, 3m és 5m-es
hosszabítókábelek. Azokkal kell megoldanom a gerinceket. Sorozatba kötve,
tehát minden hosszabítón marad 5 szabad dugaszolóaljzat.

> Hány gép/monitor megy egy aljzatba?
Kettő gép menne egy hosszabítóra: haz1, crt, hangszóró1, haz2(az LCD a házon
keresztül kapja az áramot), hangszóró2.

>Ha van lehetőség, akkor csináld/tasd úgy, hogy a két kismegszakítóról
>két külön vezetéken (külön fázis-nulla-föld) menjen egy-egy gerinc a
>teremben, és okos dolog, ha gépenként egy-egy dupla dugaljat alakítasz
>ki, oda már elég 1,5 mm2 vezeték...
Úgy gondoltam, hogy az egyik kismegszakító után mindjárt egy dupla dugaljal
kettő szálas gerincet alkossak. Ez a gerincpár két pad között halad. Így
kettő-kettő gép áll egymásnak hátat fordítva. Egy ilyen kvartett után
következik a második, harmadik, negyedik (?).
A másik kismegszakítóról ugyanígy. Összesen a teremben elférne 32 gép, ami a
helyet illeti. Két párhuzamos sor lenne 16-16 géppel. A kérdés csupán az,
hogy bírná-e a fázis ezt a 16 gépes terhelést? Ha nem, akkor hány pár gépet
(CRT-s + LCD-s = pár) birna el?

Üdv,
Stream