Sziasztok!

Én évek óta használom otthon, elég nagy állat, de sok mindent megfogdosott
nekem, de ez sem tévedhetetlen.

Egyik vírusirtó sem az…

Ha van RAM a gépekben, min. 512 vagy 1G, és nem P4 Celeron 1,7GHz, akkor menni
fog rendesen. Ehhez van központi menedzsment,

az ingyenesekhez nincs. 25 gépet adminisztrálni enélkül nem egy leányálom.

Bagó István, rendszergazda

Pálffy Miklós Kereskedelmi Szakképző Iskola