From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zoltán Kurucz
Sent: Monday, September 06, 2010 1:03 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: Panda antivirus

> netán te ezt használod? tapasztalat? egyelőre nem merném az
> összes géptermem átállítani erre, pedig évi 100e Ft-t spórolhatnánk vele...

Otthon a gyerekek es az en gepe(i)men ez van, ott nem volt vele gondom. Itt a
suliban most raktam fel negy "szabad preda" gepre (konyvtar). Ahol nagyon keves
volt a RAM ott belassult rettentoen, de hat figyelembe kell venni, hogy mar
elotte is az egesz rendszer lassu volt. (PIII 667Mhz, 128MB RAM.) Most keresek
hozzajuk RAM-ot, aztan majd meglatjuk...
Egyebkent kesz a masodik verzio, de meg csak betaban (es angolul). Van belole
32/64 bit, es ma meg le lehetett tolteni (azert irtam, hogy "ma meg", mert a
bejelentesben limitalt reszvetelt irtak).
http://www.microsoft.com/hun/technet/article/?id=c4d19e72-2672-4c7a-acb8-248058c06ae1.
Udv, AZ