Ez tényleg így van... én az egyesített dokumentumoknál mindig a "kijelölt szöveg" nyomtatási opciót használom... szerintem ez úgy általában mindig műxik...

----- Eredeti üzenet ----- Ezt tudtommal csak az egyesített körlevél dokumentumokkal csinálja. Az tény, hogy kb. az off97 óta nem javították ki. Úgy szoktam megoldani, hogy újrakérem az egyesítést és ott megadom, hogy mettől meddig akarom a rekordokat. Persze ha nincs meg a törzsdokumentum és az adatforrás, akkor ez nem megy. Áthidaló megoldás lehet még, ha átmásolsz megfelelő számú oldalt egy üres dokumentumba és azt nyomtatod.
FG