From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Takács Zoltán
Sent: Thursday, January 13, 2011 4:23 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Office 2010 nyomtatasi problemak

nem teszem rá az életem... de nekem úgy rémlik, hogy a kijelölt terület
nyomtatása is ment... 'aszem...
De azért ne fujjuk fel ezt a problémát annyira, mert ugye egy körlevelet ha
megcsinálja az ember, akkor ki is nyomtatja...
Ha meg nem, akkor se perc alatt újra összerendeli az adatbázisból - most már
csak a megfelelő (ki nem nyomtatottakat) és akkor megint mehet az egész...