az utp-rca átalakítót mi arra használjuk, hogy két nagy elődadót kösszünk össze... egyikben megy az előadás - sima kamerával követik, a másikba átvetítve projektororral és kihangosítva... az átviltel utp-n át megy. A rackszekrényben a két végpontott direktre kellett kötni (aktiv eszközön ne menjen át) kb. 140m a bekötött kábel hossza. simán megy.

----- Eredeti üzenet ----- From: Molnár Péter
Sent: Wednesday, February 23, 2011 6:10 PM
To: 'Techinfo'
Subject: RE: LCD TV szülő tájékoztatásra

Hello!
Van utp-video atalakito.
Azt hiszem 300m-ig jo.
Nem probaltam, de hasonlo okokbol szemeztem vele.
Ha van a tv-n d-sub, akkor pl ez:
http://www.ostelsat.hu/cat5_vga_extender_trvga300_M1679.htm
Ha nincs, akkor is lehet kapni, de most nem talalom a linket.
Van wireless megoldassal is, de azt nem javaslom, nekem van ilyenem, de nem
igazan jo minosegu.
Udv:
Molnar Peter 36209149514
http://www.petersoft.hu