From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Horváth Attila
Sent: Wednesday, February 23, 2011 5:59 PM
To: Techinfo
Subject: LCD TV szülő tájékoztatásra

Sziasztok,
Igazgatónő kitalálta, hogy tegyünk egy LCD TV-t az iskola előterébe plafonra,
-fő funkcióként szülők tájékoztatására -  azon fusson képújság-szerű dolog,
tanulók által készített prezentációk, képek, egyéb hírek.

Alapvető gond, hogy ahova tennénk, mindentől távol van, leginkább egy
Cat5 UTC-n
hálózat menne el oda. A VGA macera, nem két méter kellene, ráadásul kötött
helyen kellene egy fix gép is.
Nekem leginkább valami HDMI-s hálózati kütyü tetszene, amire távolról fel
lehetne tenni videókat, képeket (kompromisszumként PowerPointot avi-ba nyomnánk
át), és azt lejátszani .
De még az RCA is jó lehet, valahol olvastam, hogy jó kábellel 10m-re is elmegy.
Legrosszabb eset pedig egy wireless videoátjátszó...

Van valakinek tapasztalata a fentiek megvalósításában? Hol, és hogyan
csináltátok meg? Minden ötlet érdekelne.

Köszi!

Ps. (A szoftver ügyében én Hardvisionra gondoltam, ha PC lesz.)