2011/5/27 Kunci <ku...@freemail.hu>

> Látom  a film sem győzött meg róla, hogy egy többször leejtett, ledobott
> majd görgős székkel "meggyötört" korong is lehet használható míg ugyanez
> szerintem egy HDD-re kevésbé igaz.

Ezt nem vitattam, bár azért mázli is kell hozzá. Én nem kísérleteznék
értékes adatokkal. Mivel gyenge a gépem, megválogatom, milyen filmeket nézek
meg. Bevallom, ezt most kihagytam.

> Persze ha valakinek megéri koreai sorozatok archiválására külső merevlemezt
> venni több tízezerért, hát tegye! Én csupán gazdaságosabbnak vélem erre a
> célra a DVD-re írást.

A kérdező ajándékba akarja adni, és olyankor jobban kinyílik a pénztárca, a
csomag DVD meg nem igazán ajándék.
Tényleg túltárgyaltuk.