Gondolom, tönkrement neki.
A DVD kérdést szerintem nem kell túlmisztifikálni: 4 dolognak kell
teljesülnie és a DVD sokáig bírja:

   - nem kell médiakódhamisított lemezt venn (ilyen auchan meg tecsó meg
   saturn meg százforintosbót helyeket messziről el kell kerülni)
   - normális alapanyag legyen, például TY
   - friss firmwareű írót kell használni
   - sötétben, hűvös helyen kell tárolni.

Ha ezek nem teljesülnek, borítékolható, hogy a DVD nagyon kevés ideig
működik. Ha teljesülnek, akkor 15 évet is, sőt, nyugodtan lehet, hogy többet
is (nem sok 15 évnél idősebb DVD korong létezik).
Mindezek mellett tényleg praktikusabb 1 nagy vinyó, és ha valaki olyan
elvetemült, hogy matricás korongot vesz (és ezzel például olyan "zenészeket"
támogat, akik sokszor mégcsak a művész névre sem méltóak), akkor még olcsóbb
is.

Máté