Sziasztok!

Mintha valahol olvastam volna, hogy megoldható, de most nem tudom hol és
hogyan, ezért tőletek kérdeztem. 2008 R2-es szervereim vannak többségében XP
kliensekkel, igaz ha a tiop ideér akkor már lesz vegyesen win7-el is.
Szeretném az infotanárnak kiadni, a userek kezelésének jogát. A gyerek
szereti elfelejteni a jelszót az órai semmittevés reményében. Ezt gyorsan
elhárítandó ha a tanári gépről tudna a kolléga jelszót cserélni, az nagyon
jó lenne. Mit kell feltegyek és a szerveren mit kell ehhez beállítanom? A
szerverre az adott pedagógust nem akarom beengedni, néha még lehet ez a jog
is túl sok volna neki. 3 emberből csak 1-nek van ilyen gondja, szóval
pedagógiai oldalról ne vitázzunk ezen, nekem is megvan az esetről a
magánvéleményem.

Zsolt