Szia,
megirtam a kis utility-t, amit korábban emlitettem. Annyit csinal, hogy
megprobalja letrehozni a bemeno parameterkent megadott user-nek megfelelo
DirectoryEntry objektumot (letezik-e a felhasznalo, akinek meg kell valtoztatni
a jelszavat?), majd authentikal administratorkent (vagy olyan felhasznalokent,
akinek van joga a user objektum kezelesere), reseteli a user jelszot (ekkor nem
kell a regi jelszo) beallitva az uj jelszot a fiokhoz. Szerintem ezeken felul
be kellene allitani azt a property-t is, hogy az elso bejelentkezeskor legyen
kotelezo jelszot valtoztatni, de nem volt idom tobb ra.
Hasznalatanak _jelentos_ kockazata, hogy a power user (=admin?)
bejelentkezeshez szukseges nevet, jelszot az app.config-bol olvassa ki, ami
ugyebar plain text. (Es itt meg is halt a dolog szerintem...)
Ha megis kellene, elkuldom forrasban, lehet rajta szepitgetni, mert szukszavu
egy kicsit, es nincs minden szal rendesen elvarrva.
Udv, AZ