Hát, nem tudom... nekem nagyon úgy tûnik, hogy a most szeretett
OpenOfficet az MS Office2003-hoz hasonlítjátok. Az 7 év. A Office2010
dokumentumokba tetszõleges mélységig betekinthetsz, akár kézzel
javíthatod... a tömörített xml formátum miatt. Szóval nyilt
forráskódú. SzTZs
A nyílt forráskód azért nem egészen ezt jelenti :-)

Igen, a docx és xlsx is csak egy zip, amiben xml van, ezt tudjuk. (vajon honnan vedték a 2007-nél az ötletet? Már õk is érezték hogy a bináris formátumok nem maradhatnak) Mégsem ez lett a nemzetközileg elfogadott szabvány, valószínûleg azért, mert tudjuk az MS hozzáállását az RFC-khez. Néha még saját magukkal sem tudnak kompatibilisek lenni :-)

Attesz