A Firefox példáját hoznám fel ellenérvként: A Google pénzelte az
elmúlt 3 évben, s a szerződésük épp mostanság jár/járt le. Volt nagy
cidri, hogy ezután mi lesz, ha nincs az a néhány millió dollár. A
Google most még megkegyelmezett, újabb 3 évre ad pénzt. Közben a
Chrome már nagyobb böngésző, mint a Firefox. Szerintem 3 év múlva már
nem lesz több pénz a Firefox-nak!

2012/1/17 Gyurman Attila <attila.gyur...@computer.co.hu>:

> Helló!
>
> Van két bolt, A és B.
> A kap állami támogatást, hogy ingyen adja a tejet.
> B enélkül is ingyen adja a tejet, csak neked kell vinni üveget, mert azt nem
> kapsz hozzá, viszont frissen fejték.
>
> Van aki A-hoz megy, mert ott kap üveget is, van aki B-hez, mert jobban
> szereti a házi friss tejet.
>
> Állambácsi azt mondja, hogy hát nekem már nincs pénzem A-t támogatni, ezért
> innentől legyen VERSENY
>
> A árulja 200Ft-ért a tejet (ahogy eddig is, csak állam fizetett), B pedig
> ingyen, üveg nélkül.

> [...]

Tisztelettel:
Petró Gábor
http://getpetro.fw.hu (Itt vannak a példák leírásai.)

Ha diákom, akkor ide írjon, legyen szíves:
uralko...@gmail.com