OFF

Én már lassan csak törlöm a leveleket. De ettől a BKV-s hasonlattól a
falra mászok.
Nem mindegy, hogy hányan laknak azon a környéken. Ha egy lakótelepen
40 percenként járna a busz, akkor hogy a jó ....-ben férne fel annyi
ember.
Nem azért jár gyakrabban a busz, mert a pesti emberek kivételezettek,
hanem mert 30 percen belül minimum 4 busz szükséges, hogy hering
módjára elszállítsák őket.

ON

Ez a Windows és Linux vita is hasonló szinten folyik. :-(