>Pár év óta elég sok minden változott. Állítom, hogy a kommersz hardvereket
>ubuntuban legalább olyan egyszerű beüzemelni, mint MáShol. Gyakorlatban

Nekem arról kell nyilatkoznom, hogy SULIX-ot akarok-e használni, nem az
ubuntu-ról :) Egyelőre a válaszom egy határozott NEM. :D
Azért mertem a listán kérdezni, mert (állítólag) több száz iskola használja
már, reméltem, hogy 1-2 közülük itt is fent van. Igyekszem minél több infót
összeszedni, mert ha esetleg érettségin derülne ki, hogy a jegyző a Canon
nyomtatójára nem tud Firefox-ból duplexen nyomtatni, vagy a laptop a teremben
nem látja a Wifit, akkor szorulok... Általában a "nem kell kapkodni a
megoldással, tegnapelőttre elég lesz" a hozzáállás :)