Szia!

A XEN jó megoldás lehet, max vnc-vel csatlakozol a VM-hez. (Hatranya,
hogy mindig fut, 2-3 gepnel tobb ne legyen, windowshoz kell a
hardveres virtualizacio)

Egy GTK- menuvel megoldhato, hogy ahhoz a gephez csatlakozzon
amelyiket kivalasztotta.

2. Virtualbox. Ugyanaz a szitu: csak itt scriptel inditod a VM-et.
Esetleg VNC-vel csatlakozol hozza.

Ilyenkor csak akkor a fut a VM, ha elinditod. Szerenyebb hardware is eleg hozza.

Feri

2012/1/23 Gyurman Attila <attila.gyur...@computer.co.hu>:

> Helló!
>
> Csak egy ötlet:
>
> Debian + XEN hypervisor
> Ezzel elég nagy a szabadság, bár én is csak szerverre használtam eddig.
> Itt ha írsz egy kis progit, vagy scriptet, ami induláskor lefut, és feldobja
> a választást, akkor szerintem simán megoldható.
> A host OS-re pedig be sem fog tudni lépni, csak ezzel az 1 felhasználóval,
> akinek a nevében a script bootkor lefut auto login-nal.
>
> Kész megoldás szerintem nincs  ilyen megvalósításra.
>
> Attesz

Üdvözlettel: