Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu meghatalmazó: Veres Sandor
Küldve: 2012. 06. 12., K 9:59
Címzett: Techinfo
Tárgy: UTP kábelszakadás, hibás dugózás eldöntése

Sziasztok!

2008-ban egy cég kialakított egy informatika termet (21 PC, 100-as switch).
A 100-as switch helyett vettünk egy gigabites switchet, és amikor ki
akartam cserélni, akkor derült ki, hogy gond van a kábelezéssel.
Tesztelés után kiderült, hogy több kábel is hibásan van bekötve, vagy
valahol szakadás van.
Egy hibás kábel mindkét végét újra dugóztam, de sajnos így is rossz,
valószínűleg valahol szakadás van.

Buta kérdés: anélkül, hogy újradugóznám a kábeleket ki lehet deríteni,
hogy valahol szakadás van vagy csak hibásan lett feldugózva?
Fölöslegesen nem akarok 10 kábel esetén max. 20 kábeldugót elpocsékolni
annak ellenőrzésere, hogy szakadás van-e.

A linkeken lévő kábeltesztereim vannak:
http://webshop.garmix.hu/product_info.php?cPath=54&products_id=78
http://www.itfutar.hu/Termek/intellinet_kabelteszter_rj1145_135299

Válaszotokat köszönöm!