A helyzet a következő:
"A" épület, Közháló végpont, tűzfal, szerverek (Win2008, mail, web...), kb. 50
gép (3 db switchen)
"B" épület, kb. 50 db gép, 7 db switchen.
A két épület távolsága légvonalban kb. 5 m, kábellel kb. 60 m. A két épület
között jelen pillanatban 1 db Ethernet kábel biztosítja az összeköttetést, ezt
kb. 16 éve, az első Sulinet (zöld ajtós Siemens gépek) idején húzták át -
valahol. Akkor még főiskolára jártam, nem tudom, merre megy konkrétan, csak a
két végpontot ismerem. Abban az időben az "A" épületben 12 db, a másikban 4 db
hálózatos számítógép volt - azóta fejlődtünk kicsit.
Az info normatívát idén hálózatfejlesztésre akarom költeni. Szerintetek hogyan
lehetne ezen a hálózaton javítani? Jelen pillanatban csak azért nem
hempergettek még szurokban és tollban, mert a Közháló annyira gyalázatos
sávszélességű, hogy mindent arra tudok fogni...