From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Bálint István
Sent: Wednesday, November 14, 2012 2:46 PM
To: Techinfo
Subject: távoli bejelentkeztetés W7-en

Tisztaszoftveres Windows 7-eket Remcom.exe-vel szoktam beállítani, ha tömegesen
kell valamit állítani rajtuk.
Egy dolog nagyon nem megy és nem találok rá megoldást (lehet nincs?):
W7 bebootol és megáll a bejelentkező ablaknál. Az ablakban user
felhazsnálónév- jelszó nélkül és csak egy ENTER-t kéne ütni.
Na, ezt az entert szeretném megúszni. Lehet-e parancssorból bejelentkeztetni
user felhasználó?
Login, logon parancsokat nem ismer fel a Windows 7.
Köszönettel:
Bálint István