Autologon.bat:

psexec %1 -u domain\adminjoguuser -p password_of_adminjoguuser regedit /s
\\valamikozosszerver\megosztas$\autologon.reg

autologon.reg:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"DefaultDomainName"="Tartomany"
"DefaultUserName"="teszt"
"DefaultPassword"="tesztjelszo"
"AutoAdminLogon"="1"

Autologon-disable.bat:

psexec %1 -u domain\adminjoguuser -p password_of_adminjoguuser regedit /s
\\valamikozosszerver\megosztas$\autologon-disable.reg

autologon-disable.reg:

[...]

"AutoAdminLogon"="0"

A %1-be egy fájlnév kerül, amiben az érintett gépek neve vagy IP címe van
felsorolva (jobban mondva paraméterként átadandó egy ilyen fájl neve, de ezt
már testre szabhatod...)

Sücy