Üdv
Nem feltétlen kell a teljeset,elég ha a szóban forgó táblát exportálod ki
(phpmyadminnal vagy mysql -u usered -p adatbazis szoban_forgo_tabla | gzip
> szoban_forgo_tabla.sql.gz
és azt csomagolod ki, cseréled benne az útvonalat pl notepad++-al,majd
vissza importálod (zip-elve vagy gzipelve mert nem hiszem, hogy nagy filet
fel enged tölteni http poston a phpmyadmin) vagy mysql -u usered -p
adatbazis < szoban_forgo_tabla.sql (ezt most fejből
utasítással.