Szia!

2013.01.25. 11:25 keltezéssel, Jaczkó László írta:
Még egy kérdésem volna a files mappát mi alá célszerű drupla-ban behelyezni:
sites/default/files vagy sites/all/files

A .../sites/README.txt fájlt olvasd el.
"
The sites/all/ subdirectory structure should be used to place your custom and
downloaded extensions including modules, themes, and third party libraries.
"

Továbbá olvasd el a drupal gyökérkönyvtárában lévő INSTALL.txt fájl INSTALLATION fejezetének "4. Run the install script." és a "6. Change file system storage settings" (az egész fájlt érdemes elolvasni)"

Ezek szerint a telepítő automatikusan létrehozza a sites/default/files mappát, ha van írási joga a telepítés idején a megfelelő könyvtárban, de telepítés után megváltoztathatod, ha akarod.

De szerintem sites/all/... mappába a témákat és a további modulokat célszerű pakolni.

Arra kell figyelni, hogy a fájl és jogosultságok megfelelően legyenek beállítva, (továbbá egy-két php változót módosítani kell a php.ini fájlban, de igaz ez független a files mappától).

Veres Sándor