Üdv Mindenkinek!

Adott egy cég, ahol a madzagos hálózat mellett vannak wifin keresztül
kommunikáló eszközök bőven. Az internetet/wifi-t egy tp-link1043dn szolgáltatja
az épületen belül, ehhez lett konfigurálva egy tp-link (tipus nincs előttem)
wifi range extender. Itt a suliban kipróbáltam, saját wifi routerre
beállítottam,
a rajta lógó hálózati nyomtatóra gyönyörűen nyomtat, remek. A cégnél beüzemelve,
letesztelve LAN-/WIFI-n keresztül az összes notebook/pc nyomtat szépen, látja
a netet, a szervert stb...
Van 2 db Macbook AIR, ami viszont azonnal elhasal, ha a wifi extendert
bekapcsolom.
A Mac-eken a legfrissebb szoftver van fent, de egyszerűen meghülyülnek és
minden kapcsolatot dobálnak el. (1db DHCP szerver van, IP címet újra
csatlakozáskor megkapják rendesen, de a kommunikáció az szinte nulla!)

Futott bele ilyesmibe valaki? Megoldás? (a "dobjuk ki a francba a Mac-eket"
javaslatot zokon vették, így ez nem játszik :D )

--
Sulek Szabolcs
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)