probáld ki, hogy adsz neki fix ip-ét.
ha azzal mukodik kommunikacios gond van, ha azzal se, akkor a laptopnak van gondja.

bendeimre
----- Original Message ----- From: "vjadmin" <vjad...@mail.vargaj-bp.sulinet.hu>
To: "Techinfo" <techinfo@lista.sulinet.hu>
Sent: Wednesday, February 06, 2013 6:45 PM
Subject: Re: wifi extender gond

On Wed, 6 Feb 2013 14:27:10 +0100, Jaczkó László wrote

wifinél nézd meg, hogy az IP címem és Netmaszkon kívül, DNS és
alaprételmezett átjáró meg van-e adva. Ha fentt a wifi ikon
kapcsolódott, akkor kell netnek lenni. Ha nincs, akkor DNS vagy
alaértlemezett átjáró a probléma. Ezenkívül a system prefence-ben
kell a nyomattót hozzáadni. Nem értem azt, hogy mit értesz a macbook
air elhasalása alatt.

Üdv!

A DHCP rendben van, mindent megkap rendesen.
Elhasal: minden wifi kommunikációt ~megszüntet (net/lan elérése), miközben a
többi notebook vígan és dalolva működik. :-/

--
Sulek Szabolcs
Open WebMail Project (http://openwebmail.org)