From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kiss Zsolt
Sent: Friday, February 22, 2013 2:39 PM
To: 'Techinfo'
Subject: RE: Java+Flash frissítés

Szerverről ezt vagy ennek megfelelőt központilag hogy tudok csinálni? Valahogy
nincs kedvem annyi gépet egyesével meglátogatni.
WS08R2

Én ezt egyszer egyébként már egy teremnél eljátszottam de nem jött be. Mármint
a javánál a pipakivételt. A reget nem túrtam akkor.

Zsolt

Vez.pult - Java - Update - Check for Updates Automatically elöl kiveszed a
pipát.
+ még a HKLM/HKCU - Run -ból is kitörlöd a java update check-et is