From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kelemen Mihály
Sent: Friday, February 22, 2013 4:52 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Java+Flash frissítés

2013.02.21. 16:51 keltezéssel, Takács Tibor írta:
> Sziasztok!
>
> Elegem lett a tárgybeliből...
>
> Ti hogyan oldjátok meg a fenti problémát, azaz, a gépeken a flash
> player és a jre folyamatos frissen tartását?
> A diákok korlátozott fiókkal jelentkeznek be, így ha akarnák se tudnák
> a frissítést elvégezni. Az elavult flash és jre egyre több problémát
C:\Windows\System32\Macromed -re adsz egy módosítási jogot és az fp
telepítésekor meghagyod, az automatikus update-ot, akkor szerintem a flash
player-nek frissülni kellene. (Firefox, Thunderbird ezzel a módszerrel
frissíthető korlátozottan is) Ha nem megy, akkor meg kell keresni, hogy mely
registry ágra kell ugyanígy jogot adni (regmon program).
A java-nal a mappára adott módosítási jog önmagában kevés (próbáltam).
Mivel kiszálltam a rendszergazdaságból, csak az emlékeimre hagyatkozom.