Szia!
 Nem kellett mentenünk tantárgyanként, 0 Ft eltérés van a KELLO és a
mi számításaink között, de rengeteg könyv ára más volt mint a
tankönyvek katalógusában, és mi azt állítottuk be magunknak a
táblázatunkba. Miután ezt javítottuk egyeztünk. A tankönyvek 12000
Ft-os normatívájából a 25%-ra figyelj, hogy meglegyen a könyvtárira.
Ezt mi úgy oldottuk meg, hogy a tankönyveket nem rendeltüök meg a
gyerekeknek, mert akkor Ö kapja meg, hanem majd azokat a könyvtárnak
rendeljük meg. Bocs, ha ez számotokra egyértelmű, nekünk nem volt az.
 Tisztelettel: Horváth Zoltán
 Jah és véglegesítve minden gyermek:)

 On Wed 03/04/13 18:25 , Gráf Tímea graf.bgs...@gmail.com sent:

Ezt tettem, a tantárgyat személyenként nem töröltem ki és minuszba vagyok
majdnem 100000 Ft-ot.

Gráf Tímea

Igen, de csak úgy, hogy leszűröd az évfolyamot és az osztályt és a
tanulót, és utána lehet minden tartárgyból egyesével kitörölni a megfelő
könyvet. Ekkor megkérdezi, hogy - minden könyvnél - , hogy miért törlöd
itt ki kell választani, hogy könyvtárból kapja.
Fontos, hogy minden tantárgy után menteni kell!
üdv. bg.

Links:
------
[1] mailto:Techinfo@lista.sulinet.hu