Sziasztok
Van egy olyan probléma, amit a mi iskolánk nem jól értelmezett, de szerintem nem csak mi.
Egy rászorultsági alapon ingyenes tanuló normatív támogatása 12000 Ft.
DE ezek a könyvek NEM az iskola könyvtárát fogják gyarapítani, hanem a gyereké marad! Miután a normatíva 25%-át könyvtárgyarapításra kell fordítani (törvényileg), ezért a jelenlegi felületen csak azokat a könyveket szabadot volna megrendelni a rászorultsági alapon ingyenes tanulóknak, amely valóban az övüké marad, tehát csak a munkatankönyveket. Az összes többi könyvét a Kello egy jelenleg még nem aktív felületén kell megrendelni, ami majd a könyvtárban marad. Hamarosan a könyvtárakkal is szerződni fognak. Horváth Zoltán (ga...@derko.hu) kolléga beszélt ezen ügyben a Kellóval tőle tudok erről. A probléma az, ha egy gyereket jóváhagytam, akkor már nem tudom kiszedni a könyveit. Ezen ügyben megkeresem a Kello őszentségét.
Remélem ti jól értelmeztétek.

Pál