2013.06.03. dátummal, 14:32 időpontban Szalayné Tahy Zsuzsa írta:

> Szerintem ez nem Access probléma.
> - Egy adatsor beírásakor értékeket adsz meg, egy elemmel bővítesz.
> - egy rekordhalmazból átvételkor pedig egy lekérdezés eredményét fűzöd
> hozzá (amíg véget nem ér a lista), azaz rekordhalmazról van szó.
Egy lekérdezés is adhat egyetlen értéket, ami miatt mindenhol, ahol egyetlen
érték szerepelhet, ott lehet egyetlen értéket eredményül adó alkérdést is
szerepeltetni a szabvány szerint. Az eredeti utasítás pl. PostgreSQL alatt
egészen biztosan működik, mert korábban én is csináltam ilyet többször is.
Igaz, nem Access-ben kínlódtam, hanem PHP-ból szólítottam meg az
adatbázis-szervert olyankor.
--
Gál Zoltán
sir...@gmail.com