Nem ez a különbség, Zsuzsa. Ahogy fentebb leírtam, a where tkod>1
feltétellel is simán lefutott (és egynél több rekordot illesztett be), ha
egy mezőt akartam feltölteni. Két mező egyidejű hozzáadása nem sikerült,
amikor az egyiket feltételként akarod használni a másik értékének a
meghatározásához.

> Nem akarom az Accesst vallási alapon szidni, mert én is ezen tanultam az
> alapokat, és nagyon sok mindent tud, és sok ember számára tényleg hasznos
> lépcsőfok, de itt, úgy tűnik, nem használható.

Szerintem az Access is egy program, mint bármelyik másik. Programozók írták
és ezek a  "másságok" a programozók döntéseiből adódnak. Az, hogy Values
vagy Select mikor, hogyan működik, az utal a program belső felépítésére.
Ezen érdemes elgondolkodni. Pont azért, hogy ne vallási alapon szídjon vagy
dícsérjen valaki egy programot. Nem a jobb-rosszabb a kérdés, hanem a
másság oka.

SzTZs