Ha "MINDIG elfogy a hely a c:-n", akkor a particionálás csak tüneti
kezelés. Meg kell találni, hogy mitől növekszik ennyire. Ha tudod, hogy mi
okozza, ki lehet saccolni, hogy mennyire sok hely is kell. amúgy azt is
csinálhatod, hogy az állandóan növekvő mappa tartalmát átmásolod egy külön
partícióra és az egész hdd-t hardlinkeled. ezt menet közben is végre lehet
hajtani.(maximum egy szolgáltatást kell egy kicsit leállítani[de ált. még
az sem kell], de a gépet nem kell újraindítani.) Én élesben csináltam már
és működött. sok helyen. ha pl. windows által generált mappáról van szó, az
kicsit kellemetlen eredménnyel jár.
A hardlinkelést paracssorból(total commander-ből is lehet) csináltam eddig.
a pontos parancs windows verziónként eltérhet.(más xp-n, más 7-esen, stb.).

Nagy Dániel
Rendszeradminisztrátor
Czimra Gyula Ált. Isk.

Üdvözlettel,