From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Dániel Nagy
Sent: Tuesday, June 11, 2013 1:19 PM
To: Techinfo
Subject: Re: particio kezelo

Ha "MINDIG elfogy a hely a c:-n", akkor a particionálás csak tüneti kezelés.
Meg kell találni, hogy mitől növekszik ennyire. Ha tudod, hogy mi okozza, ki
lehet saccolni, hogy mennyire sok hely is kell. amúgy azt is csinálhatod,
hogy az állandóan növekvő mappa tartalmát átmásolod egy külön partícióra és
az egész hdd-t hardlinkeled. ezt menet közben is végre lehet
hajtani.(maximum egy szolgáltatást kell egy kicsit leállítani[de ált. még az
sem kell], de a gépet nem kell újraindítani.) Én élesben csináltam már és
működött. sok helyen. ha pl. windows által generált mappáról van szó, az
kicsit kellemetlen eredménnyel jár.

A hardlinkelést paracssorból(total commander-ből is lehet) csináltam eddig.
a pontos parancs windows verziónként eltérhet.(más xp-n, más 7-esen, stb.).

Nagy Dániel

Rendszeradminisztrátor

Czimra Gyula Ált. Isk.