2013.06.11. 20:12 keltezéssel, Molnár Péter írta:
Hello!
Az elmult napokban mar 1-2 dolog kikristalyosodott.
1. A rendszergazda foglalkoztatasa nem kotelezo, hanem finanaszirozott.
Ami azt jelenti, hogy ha az iskola szeretne rendszergazdat, akkor azt jelezni kell a fenntarto fele, ami a tankeruleti igazgato, aki elvileg kiirja ra a palyazatot. 2. Fizetesrol, vegzettsegrol nincs semmi hir, elvileg egy kesobb megjeleno rendelet szabalyozza.
(Valoszinuleg maximum F kategoria)
3. utazasi koltseg terites, toveny szerint, ez nem tudom miert lenne maskeppen. 4. 1 iskola, de ha a tankeruleti igazgato ugy ertelmezi, akkor lehet, hogy az osszevont intezmenyeknek lesz 1 rendszergzadaja.

Saját helyzet:
Kb. 2-3 hete behívatott az igazgató. Közölte, hogy jövőre nem lehet órám, mert főállású rendszergazda leszek. Meg ecsetelte, hogy az nekem milyen jó., stb....

Múlt héten behívatott az igazgató, mondta, hogy tényleg nem kötelező a rendszergazda alkalmazása. Sőt! Mivel ott nincs előírva a végzettség, ezért eddig nem is volt szabályos, hogy (féltanár - fél rgazda+oktatástechnikus)-ként F kategóriába voltam sorolva... Most viszont itt a kánaán a pedagógus életpályamodellel... Ha azonban rendszergazda vagyok, nem vonatkozik rám. Szóval legyek főállású tanár, és valahogy egyes részfeladatokat adjak át a kollégáknak, hiszen úgy is mindenkinek itt kell lennie a kötelező 22-n túl 10 órát. Á, kicsit se lettem ideges... Szerencsére jött a 7vége, és aludtam rá egyet. Tekintettel arra, hogy - szerinte - sok pénzről van szó, az pedig kell (aki apuka tudja...), arra jutottam, hogy ok, leszek főállású tanár, szeptembertől viszont csak a szervereket (abból is van ugyan 5 db fizikai + 4 virtuális) csinálnám én, a kollégák (van vagy 4 infós) pedig intézzék a géptermek (van belőle 5) szoftver és hardver dolgait. Ezen túl augusztusban csinálnék egy olyan lemezképet, ami minden gépre felmegy, illetve egy olyan boot menüt, ami visszahúzza. Feleségem szerint őrültség, ugyanis "így is mindenki téged fog zaklatni, te pedig úgyse hajtod el, hogy nem a te feladatod" (szerintem igaza van...). Elmondtam az igazgatónknak, ő pedig meghökkent, hogy hát ez nem úgy van, meg különben is csak úgy nem lehet feladatokat osztogatni meg minden, meg még sok minden változhat addig meg stbstbstb... Jelenleg megmaradt a régi felállás, azaz fél állásban tanár - fél állásban rendszergazda. (Életpályamodell is félig.) Nah ez az, amiről mindenki eddig azt mondta, hogy ilyen nem lehet... Szóval szerintem lesz valahogy valami, mire jön az érettségi, meg majd gyorsan helyrerakják a dolgokat, a többi nem számít...

Ha valakinek van konkrét és használható info-ja, lsz. tegye közzé, mert nálunk gyakran innen mozdulnak a dolgok... Nálunk foggal körömmel ragaszkodtak a KELL rendszergazda dologhoz. Itt vki. listán írta, hogy nem (ped. asszisztensre, hivatalos hivatkozással). Ezt lobogtatva félig meggyőztem az igazgatónkat, aki összedugta a fejét a tankerületi igazgatóval és rájöttek, tényleg nem kell rendszergazda...

Köszi, üdv:
                        TT