Sziasztok!
Tudja esetleg valaki közületek, hogy a KLIK-es rendszergazdák
- mikortól állnak munkába? (2013 aug. szept.?)
- milyen végzettség kell hozzá?(info-tanár, rendszermérnők, egyetem, főisk.stb.?) - mennyi lesz a fizetésük? (kategória:- most F11 tanár vagyok, érdemes-e váltani?)
- utazási költségtérítés milyen mértékű - személygk.-val?
- munkaköri leírás-tervezet?
- hány iskolát/géptermet/számítógépet kell felügyelni,
Csak hirtelen ennyi jutott az eszembe, de még lennének további kérdéseim is..
Ha tudtok valami konkrétumot, ne kíméljetek, e-mailban kérném listára,
vagy magánban ! Előre is KÖSZÖNÖM!
Üdvözlettel: Bóka Ferenc
bo...@globonet.hu